May 28, 2015

Rise from the death

Olen elellyt taas hiljaiseloa täällä blogin puolella (vähänkin enemmän mua seuraavat ovat tämän varmasti huomanneet) ja syy on aikalailla se ettei yksinkertaisesti ole tapahtunut mitään postaamisen arvoista enkä sitten ole jaksanut alkaa kirjoittamaan mistään pikkujutuista. Nyt kesä kuitenkin tekee tuloaan, joka vaikuttaa kaikin tavoin elämääni niin jaksamisen kuin suunnitelmienkin osalta, joten postauksia pyrin julkaisemaan säännöllisesti. Olen itseasiassa yllättynyt ettette te lukijat ole poistanut blogiani listoiltanne, vaikka en olekkaan mitään postannut moneen kuukauteen. Kiitokset siitä!

Muun muassa nämä postaukset tulevat kesän aikana:
Pirkanmaa Pride,
tämän vuoden kesävaatehankinnat
uudet hiukset ja kuvia projektin kulusta,
pikkusiskon rippijuhlat,
kuvia tulevista kuvauksista sekä
Pori Jazz.

Tämä lista löytyy tosiaan myös tuosta sivupalkista englanniksi ja siihen olen listannut myös muutaman sellaisen postausidean, jotka ovat olleet mielessä jo pidemmän aikaa.
Olen myös vähän suunnittelut, että voisin alkaa laittamaan tänne blogin puolelle viikottain tai ainakin sopivan biisin tullessa vastaan postauksen otsikolla "song of the week". Aina välillä olen jakanut tälläisiä biisejä Facebookissa, mutta tuntuu jotenkin luontevalta tehdä se täällä blogissa.

Seuraavaa postausta odotellessa voitte seurata minua Instagramissa, Facebookissa, Twitterissä ja Ask.fm:ssä. Linkit löytyvät myös blogin yläpalkista.



I don't think I have so many followers who don't speak Finnish that I should translate this whole blog post in English. 
To sum things up I just thanked my followers who didn't stop following my blog even tho I didn't post anything for months and that I'll be more active blogger for now on. Summer will be quite busy for me and I have many exciting plans. You can check upcoming blog post from the side bar on the right (from the reader's point of view) and I'm also planning to start posting 'song of the week' every now and then.

In the meantime follow me on Instagram, Facebook, Twitter and Ask.fm. You find these links also on the top bar.



xoxo


No comments:

Post a Comment