November 3, 2014

Halloween 2014 - costume 3

Jälleen kerran mulla on tarjottavana vain muutama huonolaatuinen kännykällä otettu kuva, koska olin laiska.
Oon iloinen asun lopputuloksesta ja mun pitää ehdottomasti alkaa käyttämään tuollaisia alaripsiä useemmin.

Once again I have only a few crappy pics taken by phone to offer because I was lazy. 
I am happy how that look turned out and I definitely need to use that kind of lower eyelashes more often.



Sonya ja minä lauantaina Leimareissa. 
Ilta oli todella mukava ja tuli puhuttua monien uusien tyyppien kanssa. Olisipa useemmat illat tuollasia.

Sonya and me at Leimarit on Saturday. 
I had really fun night there and I talked with many new people. I wish more nights would be like that.



Valitettavasti en tule toteuttamaan neljättä asua tänä halloweenina. Säästän sen pääsiäiseksi tai jos joku kavereistani järjestää naamiaiset.

Unfortunately I won't do a costume number 4 this Halloween. I'll save it for Easter or if some of my friends is going to host a costume party.



xoxo



No comments:

Post a Comment