December 4, 2013

Punaiset hiukset ja kutsunnat

Jos nyt vähän juttua mun vaihtuneesta hiusten väristä. Mullahan oli tosiaan vielä alle kaksi kuukautta sitten epämääräisen punaruskeat hiukset, jotka eivät olleet erityisemmän kaunista katseltavaa. Syyslomalla oli siis edessä operaatio, joka sisälsi vähän vaalennusta ja sen jälkeen punaista kestovärin muodossa.

Meillä ei ollut tarkoituksenakaan saada hiuksista tasaisen sävyisiä vaalennuksella ja se tulikin levitettyä miten sattuu. Tuloksena oli tuollaiset entistäkin epämääräisemmät vaaleanruskeat hiukset, jotka taittuivat blondiin ja oranssiin. Tuolla värillä elelin jopa päivän ja seuraavana iltana mulle laitettiinkin punainen kestoväri päähän. Sen tulokset on näkyvissä edellisessä postauksessa, mutta värin ylläpitämiseksi hankin shokkivärin ja nykyään väri onkin enemmän pinkkiin taittava viininpunainen (näkyy aika hyvin seuraavassa kuvassa). En muuten suosittele käyttämääni Syossin punaista, koska se ei tarttunu mulla ollenkaan tyveen eli kohta on taas värjäysoperaatio edessä.

Kutsunnat


Ihan tämän kuvan takia sisällytän nämä kaksi aihetta samaan postaukseen, vaikka ne eivät toisiinsa muuten liitykkään.
 Kävin siis tosiaan marraskuun alussa kutsunnoissa, jotka olivat kyllä ihan mielenkiintoinen kokemus. Heti alussa huomasin etten sulaudu yhtään sinne joukkoon ja halusinkin sieltä mahdollisimman äkkiä pois. Sain haluamani vapautuksen, minulle oltiin mukavia ja eräs naistyöntekijä oli ihana, kun sano mua todella rohkeeks ja hellyyttäväks :) + siellä oli kivasti silmäruokaa, joten mullekki oli jotain viihdykettä!



xoxo


No comments:

Post a Comment