June 20, 2013

YleXPop ja kouluvuoden päättyminen

Kesäloman alkamisen juhliminen meni tänä vuonna YleXPopissa sekä sen jälkeen kavereiden kanssa Rosendahlin rannassa. 

Aamulla onnistuin nukkumaan vähän pommiin (sitä sattuu mulle turhankin usein), joten päälle tuli laitettua ensimmäiset vaatteet, jotka sain käsiini. Oli hieman joukkoon kuulumaton olo koululla todistusta hakiessa, kun melkein kaikilla oli juhlavaatteet ja mä näytin katuojassa yöni viettäneeltä ^^'

Todistuksen saannin ja YleXPopin välissä kävin kotona vaihtamassa vaatteet ja laittamassa pakkelia naamaan.

Meidän oli tarkoitus käydä katsomassa Isac Elliotin, Haloo Helsingin sekä PMMP:n keikat mutta kuultuamme Isacilta pari biisiä ja oltuamme jonkun aikaa kiljuvien pikkutyttöjen keskellä, totesimme ettei Isac ollut oikein meitä varten. Saatiin kuitenkin suoritettua siinä sivussa kondomiajokortit, joten ei ihan turhaan siel seisoskeltu :D
Isacin ja Haloo Helsingin välissä esiintymässä olivat Elastinen ja Karri Koira, joten me mentiin suosiolla kauppaan hakemaan syötävää ja sen jälkeen istuskelemaan Anttilan lähellä oleville tuoleille.

Haloo Helsingin astuessa lavalle olimme olleet jo jonkun aikaa yleisön seassa, jotta pääsimme varmasti hyville paikoille.


Haloo Helsingin jälkeen vuorossa oli PMMP, jonka olin nähnyt livenä viimeksi Pikkuveljen julkaisun aikoihin eli jonkun aikaa siitä oli jo päässyt vierähtämään.

Tuolta voi mua sitten bongailla. Ihan tällein vinkvink jonkun käsi peittää puolet mun päästä.

En tiedä, mitä oikein odotin PMMP:n keikalta, mutta jo ensimmäisen biisin aikana yllätyin positiivisesti! Todellakin yksi parhaista keikoista, jolla olen käynyt ja se muistutti minulle, kuinka hyviä nämä energiset naiset ovatkaan :) Nyt vaan toivotaan ettei PMMP:n kesän jälkeen alkava tauko veny kovin pitkäksi!

Keikkakuvat YleXPopin sivuilta


Iltaa menin sitten tosiaan viettämään Rosendahliin. En ollut siellä aiemmin käynyt ja odotin kyllä enemmän. Olihan siellä ihan kivaa, mutta kivempaakin olisi voinut olla.




xoxo


No comments:

Post a Comment