June 21, 2013

Kavereiden kanssa vanhalla tulitikkutehtaalla

Kävin tässä joku aika sitten Sarin, Tiian, Veeran sekä Maarikan kanssa valokuvaamassa Tampereen Pispalassa sijaitsevalla vanhalla tulitikkutehtaalla. Pitää joku kerta ottaa mukaan ihan jotain rekvisiittaakin ja pitää tuolla kunnon kuvaukset!

Kuvia ladatessa huomasin, että näyn itse jokaisessa. Noh mun blogihan tämä on, joten ei varmaan haittaa, että saatte vaihteeksi lievän yliannostuksen minua ;)

Edelleen hengissä ollaan eli en siis jäänyt junan alle tuon kuvan oton jälkeen. Ihan positiivinen asia varmaan.


Taito ottaa hehkeitä ryhmäkuvia on selvästikkin vielä tallella!






Kuvat Tiian ja Sarin kameroista, jotka kiersivät kaikkien käsissä.

Kuvissa näkyy myös mun uudet hiukset (jotka ei kyllä oikeasti ole enää niin uudet), joista en saanutkaan aikaiseksi tehtyä kunnon postausta, vaikka sellaista suunnittelin.



xoxo

2 comments:

  1. aa kamalaa, sää ja tiia ootte jo jaksanu tehä hienot postaukset tästä reissusta ja mä oon viekin pitäny noin koskemattomana sen kansion missä nää on D: laiskuus :DD mut toi ryhmäkuva on aikas hehkee♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo no en mä menis sanomaan tätä hienoks :'D En meinannu keksiä millään mitään sanottavaa siitä reissusta!
      On ihan ymmärrettävää olla välillä laiska (nimimerkillä: tein postauksen koulujen lopusta pari päivää sitte):D

      Delete