May 15, 2013

Euroviisujen 1. semifinaali

Alunperin mulla ei edes ollut tarkoituksena tehdä postausta tästä aiheesta, koska ainakin yleensä näihin aikoihin Euroviisuista puhutaan kaikkialla ja varmasti monissa muissakin blogeissa on tästä aiheesta juttua ihan kyllästymiseen asti. Satuin nyt kuitenkin katsomaan eilen 1.semifinaalin melkein kokonaan (välissä oli pakko käydä koneella), joten pakko se on vähän tästäkin aiheesta kirjoittaa.

1. semifinaalissa erityisesti nämä neljä esitystä olivat mun mieleen:

Ukraina

Biisi on hyvä ja lavashow sopii siihen eikä mene mitenkään yli.
(Pääsi jatkoon)

Montenegro

Jollain oudolla tapaa tykkään tästä :D Tää oli myös ainoa esitys, joka oikeasti erottui muiden joukosta!
(Ei päässyt jatkoon)

Valko-Venäjä

Mukavan menevä biisi, mutta laulajan mekko voisi olla vähän pidempi.
(Pääsi jatkoon)

Moldova

Mekko, hiukset ja valot on onnistuneita, mutta mun mielestä nuo taustatanssijat on turhia. Esitys saattais toimia jopa paljon paremmin ilman niitä! Biisissä erityisesti kertsi on mun mieleen :)
(Pääsi jatkoon)


Mielestäni kunniamaininnan ansaitsee Irlanti, jonka biisi on itsessään aika tylsä ja jollain tapaa jo monta kertaa kuultu, mutta kattokaa nyt nuita paidattomia miehiä tuol taustalla!

(Pääsi jatkoon)


Mitä mieltä te lukijat olette? Tuleeko seurattua Euroviisuja? Mitä mieltä olette esityksistä? Onko löytynyt jo suosikki? Onko mikään mun mainitsemista esityksistä mieleenne?



xoxo


No comments:

Post a Comment